منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل مطرح کرد؛ امروز حوزه رسانه میدان نبرد اصلی است

 

امیر سرتیپ دوم شفیعی گفت: شکل نبرد‌های امروزی به طور کامل دچار تغییر شده و توانایی نظامی تاثیرگذاری سابق را ندارد و رسانه میدان نبرد اصلی است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم شفیعی، ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل در همایش فرماندهان و کارکنان یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در تبریز گفت: شکل نبرد‌های امروزی به طور کامل دچار تغییر شده است و توانایی نظامی تاثیرگذاری سابق را ندارد و رسانه میدان نبرد اصلی است.
وی ادامه داد: دشمنان کشور عزیزمان در این عرصه با صرف هزینه‌هایی گزاف برای دستیابی به اهداف شوم خود هستند.
ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل اضافه کرد: در دهه‌های اخیر ملاک قدرت و اقتدار یک نظام با مولفه‌های قدرت نظامی و منابع سرزمینی سنجیده می‌شد ولی امروز یکی از مولفه‌های نخست در تعیین قدرت یک کشور مولفه توانایی‌های رسانه‌ای آن کشور است.
امیر سرتیپ دوم شفیعی اظهار داشت: دشمنان اسلام با بهره‌گیری از رسانه و با تبیین وارونه حقایق موجود سعی در منحرف کردن ذهن جوانان و القای افکار ناصحیح دارند که ضروری است همه مسئولان نظام مقدس اسلامی تمام تلاش خود را در حوزه جهاد تبیین که ثمره‌اش روشنگری حقایق و بصیرت‌افزایی فرد فرد جامعه است به کار گیرند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.