منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

همکاری دوجانبه‌ هلال احمر قزوین با ارتش افزایش می‌یابد

 

امیر سرتیپ دوم مرادعلی بیژنوند گفت: تعامل و همکاری دوجانبه میان لشگر ۱۶ زرهی قزوین و هلال احمر برای مدیریت بحران‌ها و کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث طبیعی افزایش می‌یابد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم مرادعلی بیژنوند، فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه قزوین با اعلام خبر فوق ، برای همکاری هر چه بیشتر با جمعیت هلال احمر اعلام آمادگی کرد.
وی گفت: ما باید سعی کنیم تعاملات بیشتری در بحران‌ها داشته باشیم و با بسیج امکانات، راحت‌تر بتوانیم برای ارایه خدمات تلاش کنیم.
سرتیپ دوم بیژنوند خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه در بهبود عملکرد نیروها در بحران‌ها تأثیرگذار و مثبت است و امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر در زمینه آموزش و دیگر زمینه‌ها بتوانیم خدمات شایسته‌ای به هموطنان عزیز ارائه دهیم.
 در ادامه حسن آصفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در بحران اخیر کرونا و زلزله کرمانشاه از هلال احمر استان به خاطر ارایه خدمات مطلوب تقدیر شد که یکی از دلایل آن، پشتیبانی و همراهمی مجموعه دستگاه‌های استان از جمله لشگر ۱۶ زرهی قزوین بود.
وی با تاکید بر اینکه همکاری بین هلال احمر و ارتش باید ادامه یابد، گفت: هر اقدام ممکن را برای تعامل بیشتر بین دو طرف انجام خواهیم داد که اجرای دوره‌های آموزشی با محوریت هر خانواده یک امدادگر برای آموزش کارکنان ارتش و خانواده‌های آنها یکی از این اقدامات خواهد بود.

فرمانده کل ارتش از سایت ۲ گروه شهید حبیبی منطقه پدافند هوایی تهران بازدید کرد

 

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با حضور در سایت ۲ گروه شهید حبیبی منطقه پدافند هوایی تهران، ضمن بازدید از بخش های مختلف این سایت، توان عملیاتی آن را ارزیابی کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در این بازدید، در جمع کارکنان سایت ۲ گروه شهید حبیبی منطقه پدافند هوایی تهران گفت: تشکر از زحمات کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش را یک وظیفه می دانم و تلاش می کنم در زمان مسئولیتم و تا پایان امسال از تمامی سایتها، مواضع و سایر یکان های آجا شخصا بازدید و با همه کارکنان دیدار چهره به چهره داشته باشم.
وی در ادامه بیان کرد: یکی از وظایف مهم من در جهت اجرای فرمان حضرت آقا این است که سطح معیشت کارکنان آجا را ارتقا دهم و یکی از این طرحها پیگیری اجرای مصوبه فرمانده معظم کل قوا در مورد پادگان 06 است که در این راستا قدم های خوبی برداشته شده ولی علت کُند بودن آن شرایط خاص اقتصادی کشور است ولی ما دست از تلاش بر نخواهیم داشت.
فرمانده کل ارتش در پایان ضمن ابراز رضایت از وضعیت نیروی انسانی و تجهیزات این سایت، از زحمات کارکنان تقدیر و تشکر کرد.

پولیتیکو: پمپئو در تدارک با مقامات چین است

به نوشته نشریه پولیتیکو با بالا گرفتن تنش میان واشنگتن و چین، وزیر خارجه آمریکا در پی برگزاری دیداری با مقامات پکن در هاوایی است.

 

به گزارش گروه بین‌الملل میثاق نیوز، نشریه پولیتیکو نوشت در بحبوحه تنش در روابط آمریکا و چین‏، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، بی‌سروصدا در حال برنامه‌ریزی سفر به هاوایی برای دیدار با مقامات دولت چین است.

این سفر و دیدار در زمانی در حال اتفاق افتادن است که تنش در روابط واشنگتن با پکن بالاست. روابط بین آمریکا و چین در سطح کم است. مقامات دولت ترامپ به سرپرستی پمپئو کشور چین را به دلیل ابهام و فریبکاری در مورد گسترش زودهنگام شیوع ویروس کرونا که در چین آغاز شده و از آن زمان جان بیش از ۴۱۳ هزار نفر را در سراسر جهان گرفته است‏، مورد انتقاد قرار داده اند.

چین نیز به همان اندازه منتقد پمپئو بوده است و ارگان‌های رسانه‌ای دولتی چین به صراحت این دیپلمات آمریکا را با واژه‌های سخت و غالبا شخصی به سخره می‌گیرند.

دو منبع آگاه که به دلیل نداشتن مجوز حق مصاحبه صوتی خواستند نامشان فاش نشود جزئیات برنامه‌های سفر پمپئو را که نهایی نشده است در اختیار پولیتیکو قرار دادند. سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از اظهارنظر در این باره خودداری کرد و سفارت چین نیز به درخواست پولیتیکو برای اظهار نظر در این زمینه پاسخی نداد.

پمپئو در طول چند هفته گذشته به شدت از دولت چین انتقاد کرده است و دیپلمات‌های چینی نیز به نوبه خود از آمریکا انتقاد کرده اند. پیشتر در این هفته، وی رسانه‌های دولتی چین را به دلیل انتقاد از پاسخ دولت آمریکا به اعتراضات سراسری در مورد قتل جورج فلوید مورد انتقاد قرار داد.

انتهای پیام/

ایران در مقابل تلاش آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی، ۵ گزینه دارد

ایران در مقابل تلاش آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی، ۵ گزینه دارد تا در مقابل بدعهدی‌های طرف‌های غربی و دسیسه‌های واشنگتن «اقدام متقابل» کند.

ایران در مقابل تلاش آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی، ۵ گزینه دارد تا در مقابل بدعهدی‌های طرف‌های غربی و دسیسه‌های واشنگتن «اقدام متقابل» کند.

 

 

به گزارش میثاق نیوز، با نزدیک شدن به موعد برداشته شدن تحریم‌های تسلیحاتی ایران، واشنگتن تلاش می‌کند تا مانعی بر سر این موضوع ایجاد کرده و مانع از عادی شدن وضعیت ایران در بازار تسلیحاتی جهانی شود؛ ولی نکته مهم اینجا است که ایران در این مسیر دست بسته نیست.

از اواخر سال گذشته مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا که برای خروج کشورش از برجام و فشار حداکثری علیه ایران تلاش زیادی کرده، با اشاره به بندی از قطع‌نامه ۲۲۳۱ شورای امنیت که برجام هم پیوستی از آن است، بدون اشاره به فروش میلیاردی تسلیحاتی ایالات متحده به کشور‌های عربی پایان یافتن تحریم‌های تسلیحاتی ایران را عاملی بر ناامنی غرب آسیا دانست.

پمپئو و برایان هوک مسئول اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا بار‌ها با اشاره به پایان یافتن تحریم‌های تسلیحاتی که طبق قطع‌نامه ۲۲۳۱ در ماه اکتبر (اواخر مهرماه سال جاری) به پایان می‌رسد، خواستار اقدامی فوری برای توقف این فرآیند شده‌اند.

روزنامه واشنگتن پست اواخر ماه گذشته در گزارشی فاش ساخت که واشنگتن در ابتدا تلاش خواهد کرد با اجماع در شورای امنیت قطع‌نامه‌ای را به رأی گذارد که بر اساس آن تحریم‌های تسلیحاتی ایران برای مدت نامحدودی تمدید شود.

  ادامه مطلب ...

تیم کین :ما برده داری را به وجود آوردیم

سناتور آمریکایی: ما خود برده‌داری را به وجود آورده‌ایم

تیم کین، سناتور دموکرات ایالت ویرجینیا در واکنش به ادامه تظاهرات سراسری در آمریکا اذعان کرد ایالات متحده برده‌داری را از هیچ کشوری به ارث نبرد؛ خود آن را به وجود آورد.

 

به گزارش گروه بین‌الملل میثاق نیوز، به نقل از نشریه هیل، سناتور تیم کین، نماینده دموکرات ایالت ویرجینیا آمریکا در مجلس سنا در بحبوحه ادامه تظاهرات سراسری در آمریکا در اعتراض به قتل سیا‌ه‌پوستان، نژادپرستی و بی‌عدالتی در این کشور اذعان کرد ایالات متحده خود برده‌داری را به وجود آورده و آن را از جایی به ارث نبرده است.

سناتور تیم کین گفت: «ما باید استفاده از نماد‌های نژادپرستانه و ضدمذهبی را ممنوع کنیم. ما باید افسران پلیس و ادارات پلیس را که سوابق بد و خطرناکی دارند، متوقف و مسئولیت‌پذیر کنیم.»

وی افزود: «ما به آموزش بهتر و معتبرتر نیرو‌های ادارات پلیس نیاز داریم. چرا دانشگاه‌ها باید از منابع فدرال بهره‌مند باشند، اما شاهد درخواست این موضوع برای نیرو‌های حافظ قانون نیستیم. لازم است که ما اقدامات بیشتری در نهاد قضایی خود انجام دهیم تا ساختار نژادپرستی را که ایالت‌های فدرال و دولت‌های محلی ما براساس آن در طول قرن‌ها بنا نهاده شده اند، نابود کنیم.»

این سناتور آمریکایی تاکید کرد: «ما مطالب زیادی را در این رابطه در ایالت ویرجینیا می‌دانیم. نخستین آمریکایی‌های آفریقایی تبار از مستعمرات انگلیس در سال ۱۶۹۰ میلادی به ویرجینیا وارد شدند. آن‌ها برده بودند و برخلاف میل خود اسیر شده بودند. اما آن‌ها در مستعمره‌ای وارد شدند که برده‌داری در آن رایج بود. هیچ قانونی درباره برده‌داری در آن زمان وجود نداشت. آمریکا برده‌داری را از هیچ کشوری به ارث نبرد بلکه ما خودمان آن را به وجود آوردیم.»

سناتور تیم کین گفت: «در طول عمرم، ما برخی از این رفتار‌ها را متوقف کردیم، اما هرگز برای بازگشت مجدد آن‌ها اقدامی نکردیم. متوقف کردن رفتار‌های نژادپرستانه‌ای که برای ۳۰۰ تا ۴۰۰ سال وجود داشته اند و هیچ اقدامی برای نابود کردن آن‌ها انجام نشده است، اقدامی واقعی در مبارزه با نژادپرستی نیست.»

پیش از این دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در بحبوحه تظاهرات سراسری در واکنش به قتل بی‌رحمانه سیاه‌پوستان آمریکایی از جمله جورج فلوید، و نژادپرستی پلیس این کشور، مدعی شد در دوره اول ریاست جمهوری او خیلی بیشتر از جو بایدن به مردم از جمله سیاه‌پوستان خدمت شده است!

با انتشار ویدئوی قتل جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست آمریکایی و صحنه دلخراشی که افسر پلیس سفید پوست با قرار دادن زانویش روی گلوی فلوید بوجود آورده بود و شنیدن ضجه‌های «نمی‌توانم نفس بکشم»، مردم زیادی از سرتاسر دنیا اعتراضات گسترده‌ای علیه نژادپرستی انجام داده‌اند.

اما چیزی که این اعتراض را متمایز از هر جنبش دیگری که در مبارزه با نژادپرستی صورت گرفته می‌کند تدام و مدت زمانی است که تظاهرات در حال انجام است. به عبارتی تاکنون نزدیک به 

ارتقای آموزش تخصصی و تربیتی افتخار ارتش

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: آموزش‌های تخصصی و تربیتی نیرو‌های آجا در مراکز آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتقاء یافته است.

‌به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی میثاق نیوز،  امیردریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش آموزشی تربیتی فرماندهان مراکز آموزشی تخصصی ارتش در اصفهان گفت: امروز نقش و آثار ارزنده این آموزش‌ها در رزم و پاسداری از مرز‌ها بیش از گذشته دیده می‌شود و این افتخار بیانگر کارآزمودگی فرماندهان و مربیان مراکز آموزشی است.

وی افزود: بسیاری از آموزش‌ها پیش از انقلاب در خارج از کشور برگزار می‌شد و امروز افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران بر این است که در زمینه آموزش‌های تخصصی و تربیتی به کارشناسان کشور‌های خارجی وابسته نیست و تمام این آموزش‌ها با بهره‌گیری از تخصص کارشناسان داخلی و فرماندهان ارتش همچنین استفاده از تجربیات ۸ سال دفاع مقدس در داخل برگزار می‌شود.

در این همایش، جمعی از فرماندهان مراکز آموزشی تخصصی ارتش تجلیل شد.

گفتنی است، مرکز توپخانه و موشک‌های سپهبد شهید صیاد شیرازی در اصفهان هم دراین همایش رتبه نخست آموزش‌های تربیتی تخصصی مراکز آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران را کسب کرد.

در این همایش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش آجا، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و دیگر فرماندهان و مسئولان حضور داشتند.

انتهای پیام/

انتقال موفق یک مادر باردار از مناطق کوهستانی

اورژانس هوایی هوانیروز مستقر در خرم آباد از منطقه کوهستانی کوه گریوه منطقه سرچی یک مادر باردار را با موفقیت به بیمارستان رساند.

 

‌به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی میثاق نیوز، یک مادر باردار به همت اورژانس هوایی هوانیروز مستقر در خرم آباد از منطقه کوهستانی کوه گریوه منطقه سرچی با موفقیت به بیمارستان عسلیان خرم آباد منتقل شد. حال مادر مساعد گزارش گردیده است. 

انتهای پیام/ 

لزوم تببین معارف جنگ و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس برای سربازان

لزوم تببین معارف جنگ و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس برای سربازان  امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز سه‌شنبه با حضور در تیپ آموزش سربازی حضرت امیرالمومنین (ع) نیروی هوایی ارتش، از بخش‌های مختلف این تیپ اعم از پاسدارخانه، آسایشگاه‌های سربازی و دانشجویی، کتابخانه، کلاس‌های میدانی، نمازخانه‌ها، سالن‌های غذاخوری، مجتمع پزشکی درمانی و نقاهتگاه پیش بینی شده برای بیماران احتمالی مبتلا به کرونا، بازدید کرد. (ادامه مطلب ...)






تعدادی از پروژ‌ه‌های رفاهی منطقه پدافند هوایی تهران افتتاح شد


  امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی تهران تعدادی از پروژه‌های روحی و رفاهی را افتتاح کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم افتتاح پروژ‌های روحی رفاهی منطقه پدافند هوایی تهران و در جمع کارکنان این منطقه پدافند‌ی اظهار کرد: یکی از اهداف مهم و بلند مدت نیرو و یگان‌ها حفظ شرایط روحی، رفاهی، معنوی و توان رزمی کارکنان است که این امر میسر نمی‌شود مگر با تلاش و جدیت در کارها، همچنین باید در جهت حمایت‌های فرهنگی، اجتماعی و معنوی تلاش کرد تا همه خدمات با ظرفیت‌های مناسب به کارکنان ارائه شود.

#ارتش

پروژه منازل سازمانی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا افتتاح شد


 مراسم افتتاح پروژه ۱۶۴ واحدی منازل سازمانی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا صبح امروز سه شنبه با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوریی اسلامی ایران در مشهد مقدس برگزار شد.

#ارتش







ارتقای آموزش تخصصی و تربیتی از افتخارات ارتش است


  امیردریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش آموزشی تربیتی فرماندهان مراکز آموزشی تخصصی ارتش در اصفهان گفت: امروز نقش و آثار ارزنده این آموزش‌ها در رزم و پاسداری از مرز‌ها بیش از گذشته دیده می‌شود و این افتخار بیانگر کارآزمودگی فرماندهان و مربیان مراکز آموزشی است. (ادامه مطلب ...)

#ارتش




برجسته‌ترین نظامی ارتشی ۱۰۰ سال اخیر ایران کیست؟ + تصاویر

 ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه و همه جا به یاری مردم کشورمان آمده، چه در جنگ با تروریسم و رژیم بعث عراق و چه در جنگ با بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله. در این میان ارتش همیشه فرماندهان بزرگ و کاربلدی را به این ملت شناسانده مثل امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، سرلشکر موسوی و کمی عقب‌تر سپهبد قرنی، شهید صیاد شیرازی و تیمسار ولی‌الله فلاحی، تیمساری که مانند سربازان صفر به جنگ با ضد انقلاب رفت و در کف خیابان های پاوه به مقابله با آنها پرداخت و آنها را شکست داد. 

تیمسار فلاحی؛ امیری که نه ترسید و نه کم آورد، بلکه مردانه ایستاد

#ارتش

ادامه مطلب ...

بازدید فرمانده نیروی هوایی ارتش از مرکز آموزشی تیپ حضرت امیر المومنین(ع) نهاجا


بازدید فرمانده نیروی هوایی ارتش از مرکز آموزشی تیپ حضرت امیر المومنین(ع) نهاجاامیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پادگان آموزش سربازی تیپ حضرت امیرالمومنین (ع) فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی از آسایشگاه ها، مراکز روحی و رفاهی، مجتمع‌های آموزشگاهی و بهداشتی سربازان بازدید کرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده دراین دیدار کلیه فرماندهان، مسولان و سربازان را به رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و رعایت اقدامات پیشگیرانه از ویروس کرونا تاکید کرد.

#ارتش






امیر صباحی‌فرد از گروه پدافند هوایی آبدانان بازدید کرد


   امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش  جمهوری اسلامی ایران با حضور در گروه پدافند هوایی شهید ملکی آبدانان از بخش‌های مختلف این گروه بازدید کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش همچنین از بخش‌های عملیاتی، سایت رادار، مواضع دیدبانی و فاشای این گروه پدافندی بازدید و ضمن ابراز رضایت از میزان آمادگی کارکنان و تجهیزات از آنان تشکر کرد.

#ارتش






زیردریایی‌های نیروی دریایی ارتش؛ از غول ۵۲۷ تُنی تا شناور خاص آب‌های شور

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بازوهای اقتدار کشورمان نقش مهمی در تامین امنیت و حراست از آب‌های سرزمینی و اسکورت کشتی‌های تجاری برعهده دارد.

تجهیزات نیروی دریایی ارتش را بهتر بشناسیم + تصاویر

نداجا این نقش‌ها را با بهره گیری از تجهیزات بومی و برخی از تجهیزات خارجی، اما اورهال شده به دست متخصصان دفاعی کشورمان انجام می‌دهد.(ادامه مطلب ...)

مراسم تجلیل از برترین ورزشکار‌های ارتش در سال ۹۸ برگزار شد

  مراسم معرفی برترین‌های ورزشکارهای ارتش در بخش‌های ورزش همگانی و مسابقات برگزار و از امیر دریادار محمد پورکلهر معاون نیروی انسانی ارتش در بخش ورزش همگانی و امیر سرتیپ جهانشاهی در بخش مسابقات ورزشی تجلیل شدند.

همچنین در بخش مدیریت‌های برتر سازمان تربیت بدنی ارتش سرهنگ محمد خانی مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش مقام نخست، سرهنگ خلبان حیدریان مدیر تربیت بدنی نیروی هوایی ارتش مقام دوم و سرهنگ صانعی مدیر تربیت بدنی نیروی پدافند هوایی آجا مقام سوم را کسب کردند.

در ابتدای این مراسم، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، گزارش مختصری از عملکرد سازمان تربیت بدنی ارتش درسال ۹۸ را ارائه کرد.

#ارتش

بازدید سرلشکر موسوی و امیر حیدری از یکان پهپادی نیروی زمینی ارتش

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز یکشنبه ۲۵ خردادماه  از یکان پهپادی نیروی زمینی ارتش بازدید کردند. 

بازدید سرلشکر موسوی و امیر حیدری از یکان پهپادی نیروی زمینی ارتش

سرلشکر موسوی در ادامه طی سخنانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان وفرماندهی گروه تقدیر و تشکر به عمل آورد.(ادامه مطلب ...)

#ارتش

افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های تجهیزاتی مقابله با کرونا توسط امیر جهانشاهی


  امیر سرتیپ «علی جهانشاهی» روز شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه تجهیزات مقابله با ویروس کرونا که در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از تجهیزات و دستاورد‌های مقابله با ویروس کرونا را در این نمایشگاه برای بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته‌ایم.





ماجرای قهر بازیکنان استقلال و پرسپولیس در دربی رفت چه بود؟


  در جریان دربی رفت پایتخت که با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید، سیامک نعمتی و سیاوش یزدانی با یکدیگر درگیر شدند. همین موضوع باعث شد روابط این ۲ بازیکن مخدوش شود.

در دقیقه ۹۱ این بازی، سیامک نعمتی قصد داشت روی دروازه استقلال حمله‌ای تدارک ببیند، اما با خطای سیاوش یزدانی مدافع آبی پوشان تعادلش را از دست داد. 






تیپ ۶۵ افتخار ارتش و نیروهای مسلح است

 

 امیر سرتیپ دوم عسگری گفت: تیپ ۶۵ یکانی راهبردی، منسجم و باانضباط بوده وبا جایگاه بی‌بدیل خود، افتخار ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
 به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ‌دوم محسن عسگری مدیر آمادگی رزمی نیروی زمینی ارتش در مراسم سطح پنج جشنواره مالک اشتر که در تیپ ۶۵ نیروهای ویژه واکنش سریع نزاجا برگزار شد، با اشاره به نقش ویژه رزمندگان تیپ ۶۵ در مجموعه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: تیپ ۶۵، یکانی راهبردی، منسجم و باانضباط است.
وی با بیان این که تیپ ۶۵ با جایگاه بی‌بدیل خود، افتخار ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، است، افزود: این تیپ در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی، از مردم‌یاری گرفته تا عرصه‌های سخت رزم و نبرد، با حضور موثر و پررنگ خود، همواره پرچم نیروی زمینی ارتش را با افتخار بالا برده و آماده هر گونه جانفشانی بوده است.
همچنین سرهنگ هولاکو احمدیان فرمانده تیپ ۶۵ نزاجا(نوهد) نیز در این مراسم، به خدمات ارزنده ارتش و تیپ ۶۵ در مبارزه با ویروس کرونا بویژه در استان قم اشاره کرد.
وی ضمن تقدیر از همکاری ارزشمند و موثر یگان‌ها و بخش‌های مختلف ارتش، نیروی زمینی و سایر قوای مسلح در این زمینه، اذعان داشت: تلاش مجدانه و روحیه بالای خدمت‌رسانی رزمندگان تیپ ۶۵ در استان قم، تحسین مسئولین کشوری و لشکری را برانگیخت.