منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

زندگی زیباست 3



نکات زیبا برای زندگی زیبا,جملات زندگی زیبا

 

خانمی سراغ دکتر رفت و گفت: نمی دانم چرا همیشه افسرده ام و خود را زنی بد بخت

می دانم

چه دارویی برایم سراغ داری آقای دکتر؟

دکتر قدری فکر کرد و سپس گفت:

تنها راه علاج شما این است که پنج نفر از خوشبخت ترین مردم شهر را بشناسی و اینکه از زبان آنها بشنوی که خوشبخت هستند.

زن رفت و پس از چند هفته به مطب دکتر برگشت، اما این بار اصلاً افسرده نبود.

او به دکتر گفت: "برای پیدا کردن آن پنج نفر، به سراغ پنجاه نفر که فکر می کردم خوشبخت ترینها هستند رفتم

اما وقتی شرح زندگی همه آنها را شنیدم فهمیدم که خودم از همه خوشبخت تر هستم!

خوشبختی یک احساس است و لزوما با ثروت و مال اندوزی به دست نمی آید. خوشبختی رضایت از زندگی و شکرگزاری بابت داشته هاست نه افسوس بابت نداشته ها!   




 

ادامه مطلب ...

نماینده کویت، نماینده رژیم صهیونیستی را از کنفرانس بیرون کرد

نماینده کویت، نماینده رژیم صهیونیستی را از کنفرانس بیرون کرد

 به نقل از خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، مرزوق غانم، رئیس مجلس امت کویت (پارلمان کویت) امروز، چهارشنبه در اقدامی کم‌سابقه با تکذیب ادعاهای رئیس کنست اسرائیل (پارلمان رژیم صهیونیستی) در خصوص فلسطینی‌های زندانی در اسرائیل، او را اشغالگر و کودک‌کُش خطاب کرد.

وی که برای شرکت در اجلاس اتحادیه بین المجالس به سن پترزبورگ روسیه سفر کرده است، در واکنش به اظهارات رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی گفت: سخن نماینده این پارلمان اشغالگر، مطابق این مثل معروف جهانی است که اگر حیا نداشته باشی، هر کاری می کنی.

وی سپس آنچه که نماینده رژیم صهیونیستی بیان کرده بود را مصداق خطرناک ترین نوع تروریسم که تروریسم جهانی باشد، توصیف کرد.

آمادگی ارتش برای مقابله با سلاح‌های حاوی «فسفر سفید»

آمادگی ارتش برای مقابله با سلاح‌های حاوی «فسفر سفید»
امیر سرتیپ دوم پزشک «جلیل رجبی» فرمانده بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ، اظهار داشت: ما بدنبال تقویت طب رزم هستیم و در این رابطه همایش‌هایی را برگزار کرده‌ایم.
 وی با بیان اینکه تاکنون بسترهایی را جهت تبادل نظر میان اساتید و اهل فن دانشگاه‌های علوم پزشکی نیروهای مسلح کشور آماده کرده‌ایم، افزود: برگزاری نشست‌ها علمی ارتباط مستقیمی در آمادگی کادر امدادی و پزشکی نیروهای مسلح دارد تا در هر شرایطی بتوانند از رزمندگان پشتیبانی کنند و سلامت آنها را ارتقا دهند.

 امیر رجبی افزود: جهت ارزیابی سطح آموزش‌هایی که پرسنل می‌بینند، در طول سال دو بار رزمایش برگزار می‌شود و نیروها خود را برای روز اصلی نبرد و یا بحران آماده می‌کنند.

فرمانده بهداشت و درمان ارتش گفت: در حوزه استقرار سامانه بیولوژیک در نیروهای مسلح می‌توان به جرات عنوان کرد که ما از توان کشوری خیلی پیشرفته‌تر هستیم یعنی در تمامی حوزه‌های آموزشی، تجهیزاتی و پرسنلی از قابلیت‌های خوبی برخوردار هستیم و برهمین اساس مراکزمان را تجهیز کرده‌ایم و آماده برای بکارگیری در شرایط لازم هستیم

محکومیت تجاوز سعودی‌ها به یمن در پارلمان اروپا

 اجلاس بین المللی با موضوع یمن با حضور کارشناسان و مسئولانی از کشورهای مختلف در پارلمان اروپا در بروکسل برگزار شد. بررسی علل جنگ و تجاوز سعودی‌ها به یمن از دلایل اصلی برگزاری این کنفرانس مطرح شد.


قدردانی بشار اسد از حمایت‌های ملت و رهبری ایران

  سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و هیئت همراه با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه دیدار و گفت و گو کردند.

دراین دیدار سرلشکر باقری پیروزی اخیر ارتش و نیروهای مسلح سوریه را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که تروریسم هرچه سریع تر از سراسر خاک سوریه ریشه کن شود.

وی بر ادامه حمایت های جمهوری اسلامی ایران از ملت و دولت سوریهتاکید کرد.

رئیس جمهوری سوریه از حمایت‌های همه جانبه مقام معظم رهبری و دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران از سوریه در مبارزه با تروریسم قدردانی کرد.

بشار اسد از سرلشکر باقری خواست تا سلام و درود گرم و صمیمانه وی را به رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران ابلاغ کند.

سقوط پایتخت داعش در سوریه؛ تسلط کامل کُردها بر «رقه»

سقوط پایتخت داعش در سوریه؛ تسلط کامل کُردها بر «رقه»

خبرگزاری فارس: سقوط پایتخت داعش در سوریه؛ تسلط کامل کُردها بر «رقه»

گروه موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» نزدیک به معارضان تأیید کرد که شهر رقه مرکز استان رقه، معروف به پایتخت داعش در سوریه، تحت کنترل کامل نیروهای کُرد در آمد.

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» وابسته به معارضان این کشور امروز (سه شنبه) اعلام کردند شهر رقه به صورت کامل از کنترل داعش خارج شد.

روز دوشنبه، اعلام شده بود حدود 90 درصد از شهر رقه از اشغال داعش آزاد شده و تقریبا 300 داعشی در این شهر باقی مانده‌اند که بیشتر در بیمارستان و ورزشگاه این شهر حضور دارند.

«مصطفی بالی» سخنگوی نیروهای دموکراتیک سوریه با اعلام «آزادسازی ورزشگاه و بیمارستان» رقه، اعلام کرد که نیروهای کُرد با تسلط بر ورزشگاه و بیمارستان، عملات آخرین مواضع تحت اشغال داعش را تصرف کردند تا کل شهر رقه تحت کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه در آید.

با بالا رفتن پرچم نیروهای دموکراتیک سوریه (که از حمایت ائتلاف آمریکا برخوردار بودند) در ورزشگاه رقه، عملا شهر رقه که به پایتخت خلافت داعش در سوریه معروف بود، از لوث عناصر تکفیری داعش پاکسازی شد. 

نیروهای دموکراتیک سوریه که متشکل از نیروهای کُرد و عربی هستند، از حدود چهار ماه قبل، یعنی از ماه ژوئن، عملیات پاکسازی رقه از داعش را آغاز کردند و سرانجام امروز موفق شدند اعلام کنند که شهر رقه از کنترل داعش به طور کامل خارج شد. 

رقه اولین شهر بزرگ سوریه بود در سال 2014 به دست گروه تروریستی داعش افتاد و به مرکزی برای عملیات‌های داعش در خارج تبدیل شد.

بعد از شکست داعش در موصل که به پایتخت این گروه تکفیری در عراق معروف بود، اکنون شکست در رقه بعد از شکست در دیرالزور، از مهم‌ترین شکست‌های این گروه تکفیری در سوریه است.

شکست‌های جدی داعش از سال 2016 به این سو، روند سریع‌تری به خود گرفت. این گروه حدود 16 مکان مهم در سوریه و عراق و لیبی را از دست داد که از مهم‌ترین این شهرها، فلوجه، تدمر، جرابلس، منبج و سرت است.

رمزگشایی از تماس ملک سلمان با ترامپ

 رمزگشایی از تماس ملک سلمان با ترامپ/ عربستان ، عابر بانک آمریکا در منطقه است

 ،اندکی پس از روی پرده رفتن کمدی رییس دولت آمریکا و اعلام مواضع سبک سرانه وی در خصوص مردم ایران و توافق هسته ای، سلمان عبدالعزیز پادشاه سعودی در تماس تلفنی با دونالد ترامپ از رویکرد جدید برای مقابله با ایران استقبال کرد.

گزارش ها حکایت از آن دارد، سلمان در این تماس ضمن استقبال از استراتژی محکم ترامپ علیه ایران، خواستار همکاری جهت مقابله با نفوذ منطقه‌ای تهران شده است.

از قبل هم قابل پیش بینی بود که تنها دو رژیم آدمکش و جنایتکار اسراییل و عربستان سعودی از ادبیات جاهلانه رییس جمهور آمریکا استقبال می کنند. چرا که تنها جمهوری اسلامی و محور مقاومت است که با جولان تروریسم دولتی در منطقه ضدیت دارد.

کارشناس غرب آسیا با اشاره به سابقه ننگین سعودی ها و همکاری آنها با رژیم صهیونیستی در نسل کشی کودکان و مسلمانان، تصریح کرد: حکام سعودی در طول دو سه سال گذشته هزاران زن و کودک یمنی را قتل عام کرده است و چندان نیازی به تکرار ندارد که بگوییم اسباب کشتار مردم مسلمان را چه کسی در منطقه تامین می کند. بنابراین مسلم است، ترامپ- ملک سلمان و نتانیاهو در یک وادی قرار گرفته اند و آنها به ایران نگاهی انتقام جویانه و کینه وزرانه دارند.

چیزهای عجیبی که درباره این آثار معروف نمی‌دانستید


آثار تاریخی و هنری زیادی هستند که شهرت جهانی دارند. اما اگر تاریخچه آن ها را بخوانید به نکات اسرارآمیز زیادی در آن ها پی می برید.

چیزهای عجیبی که درباره این آثار معروف نمی‌دانستید


  ادامه مطلب ...

امیر پوردستان: کشور عمان را خانه برادر خودمان می‌دانیم

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: سازوکارهایی طراحی شود که تعاملات و همکاری‌ها در حوزه‌هایی چون انجام رزمایش های مشترک زمینی، هوایی و دریایی نسبت به گذشته بیشتر شود.
پوردستان
 
به گزارش مشرق، امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در دیدار با سرلشکر خلبان مطر علی مطر العبیدانی فرمانده نیروی هوایی ارتش عمان و هیات همراه که صبح امروز (چهارشنبه 19 مهرماه) در محل ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، ضمن خوش آمد گویی و خیرمقدم اظهار داشت: آزرو می کنم که این سفر منشا همکاری ها و تعاملات گسترده و عمیق بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و کشور دوست و برادر عمان باشد.
 
ادامه مطلب ...

ماجرای «اخطار» به ناو آمریکایی


ماجرای «اخطار» به ناو آمریکایی

ماجرای «اخطار» به ناو آمریکایی
نیروی دریایی از دیرباز تاکنون همواره به عنوان یکی از ارکان قدرت کشورهای جهان مطرح بوده است تا جایی که کشورهای مختلف برای سلطه بر دیگر کشورها و استفاده از منابع وسیعی که در پهنه دریاها وجود دارد همواره بر سیادت دریایی خود نسبت به دیگران تاکید داشته و در این رابطه نیز خود را تقویت و مجهز نموده‌اند.
 
ادامه مطلب ...

فواید شگفت انگیز آب سیب زمینی برای سلامتی

آیا می‌دانستید آب سیب زمینی حاوی پتاسیم، آهن، فیبر، کلسیم، فسفر، پروتئین، ویتامین‌های A، B و C‌ است و معلوم شده بیماری‌های گوناگونی را درمان می‌کند؟ سیب زمینی قرن‌هاست که به‌عنوان درمانی طبیعی برای بیماری‌های مختلف کاربرد دارد.


فواید شگفت انگیز آب سیب زمینی برای سلامتی


  ادامه مطلب ...

بدل ترامپ در متروی تهران + عکس

شهروندی تهرانی تصویری جالب از بدل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را در فضای مجازی منتشر کرده است.

بدل ترامپ در متروی تهران + عکس

برادرِ سرکرده ضدانقلاب: برادرم امروز کثیف ترین آدم است ولی شاید فردا متحول شود

مرتضی حسینی برادر محمد حسینی سرکرده گروهک ری استارت از اقدامات برادرش در آتش زدن مساجد و تخریب اموال عمومی ابراز برائت کرد.به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی در گفت و گو با روزنامه صبح، با رد شایعه ممنوع الکاری خود به دلیل قرابت خویشاوندی با محمد حسینی، بسیاری از رفتارهای برادر من غلط دانسته و می گوید:« این که مسائل و مشکلات کشورش را بین غریبه‌ها مطرح کند کار کاملاً نادرستی است. مسجد و بانک اموال عمومی‌اند و از پول بیت‌المال ساخته شده‌اند. پول ساخت مساجد را پدران ما داده‌اند و من صد درصد با تخریب آن‌ها مخالفم. البته اگر مثلاً از گرانی‌ها انتقاد می‌کند با حرفش موافقم؛ این موافقت صرفاً محدود به او نیست حتی اگر دیگران هم بگویند حمایت می‌کنم.»

این مجری شبکه سه با بیان این که "برادرم روزگاری عاشق، مؤمن، نمازخوان و بزرگ بود" او را درحال حاضر کثیف ترین آدم توصیف کرد و گفت:« ...شاید فردا متحول شد. شاید اگر شما دراین قضیه قدم پیش بگذارید، ماجرا کلاً حل شود. فکر نکنید برادرم شرایط خوبی دارد. پولش را خورده‌اند، بی‌کس و تنها شده است و صدها مساله دیگر..»گفتنی است محمد حسینی از مجریان مشهور تلویزیون در اواسط دهه70 و اوایل دهه80 بود که در سال 84 از کشور خارج شد. مشهور شدن چهره او به عنوان یک عنصر اپوزیسیون بعد از فراخوان عمومی او در تخریب اموال عمومی و آتش زدن مساجد صورت گرفت.

نمایندگان جمهوری‌خواه: ترامپ باید در مسئله برجام با اروپا همکاری کند

نمایندگان جمهوری‌خواه: ترامپ باید در مساله برجام با اروپا همکاری کند

  به نقل از خبرگزاری رویترز؛ چند نماینده اصلی جمهوری خواه کنگره از جمله «باب کورکر» رئیس کمیته روابط خارجی سنا از دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور خواستند در مورد مساله برجام، با اروپا همکاری کند.

چندین نماینده دموکرات نیز روز گذشته درخواست مشابهی را از ترامپ مطرح کردند.

مؤلفه‌های همبستگی ملت و دولت ما مهمتر از سخنان احمقانه ترامپ است

مؤلفه‌های همبستگی ملت و دولت ما مهمتر از سخنان احمقانه ترامپ است

  امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع کارکنان عقیدتی سیاسی این قرارگاه، با اشاره به سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا علیه ملت و دولت ایران، اظهار کرد: این حرف که گفته می‌شود سخنان رئیس جمهور آمریکا باعث همبستگی بین ما شده است، اشتباه است یعنی اگر ترامپ این سخنان را نمی‌گفت ما همبستگی نداشتیم؟ بلکه مولفه‌های همبستگی در میان ملت و دولت ما چیزهایی مهمتری است نه سخنان احمقانه فردی که تمام عمر خود را در لهو و لعب گذرانده است.

امیر اسماعیلی ادامه داد: البته اشتباهاتی از سوی خود ما وجود داشته که آن فرد به خود اجازه چنین سخنانی را داده است و شروع به موج سواری بر روی اشتباهات و اختلافات داخلی مسئولان ما کرده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی، تصریح کرد: ترامپ باعث همبستگی ما نشده است و نخواهد شد این اشتباه است که در رسانه‌ها این نشر پیدا می‌کند.

وی افزود: ترامپ باعث شد اینکه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) می فرمایند و غاطبه ملت هم می دانند که آمریکا مورد اعتماد نیست برای برخی افراد در داخل و خارج از کشور هم ثابت شود.

امیر اسماعیلی با اشاره به برخی از اظهار نظرها در خصوص احتمال یا عدم احتمال حمله آمریکا به ایران اظهار داشت: این سخنان بها دادن به بیگانگان و سخنانی است که در خارج از مرزهای ما مورد سوء استفاده دشمنان قرار می‌گیرد این اظهار نظرها درست نیست، نیروهای مسلح ما با اقتدار کامل در محافظت از مرزهای کشور حاضر هستند و اجازه هیچ غلطی را به بیگانگان نخواهند داد و سیاسیون باید در مسایل مربوط به خودشان اظهار نظر کنند و مسایل امنیتی و دفاعی کشور را به نیروهای مسلح بسپارند.

صاعقه غیرت ارتش به غرش درآید، دشمن فرصت پشیمانی هم پیدا نمی‌کند

صاعقه غیرت ارتش به غرش درآید، دشمن فرصت پشیمانی هم پیدا نمی‌کند

 ؛ حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حرم مطهر امام(ره) و در جمع کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به دلایل تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که وظیفه این سازمان نزدیک کردن دل‌ها به خداست. برای این کار در ابتدا باید دل خودمان به سمت خدا باشد.

وی با اشاره به توهین برخی به سپاه گفت: ارتش حامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. ارتش و سپاه با یک فرماندهی و ماموریت که دفاع از کشور است، توهین به سپاه را توهین به خود می‌داند. سپاه و ارتش همانند یک روح در دو بدن هستند و هرکسی به یکی از این ها توهین کند با مقابله هر دو مواجه خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش برای حمایت از سپاه منتظر اجازه است و آن روزی که صاعقه آسمان ایمان ارتشیان به غرش در آید حتی اجازه پشیمانی را هم به دشمنان نخواهد داد.

وی در پایان تصریح کرد: در کشوری که رهبر آن همانند امام راحل عمل می‌کند، دشمن اگر اشتباهی کند سیلی محکمی خواهد خورد.

امام زمانمان را همچون کوفیان تنها نگذاریم

امام زمانمان را همچون کوفیان تنها نگذاریم

بشر باید توبه ای کند به عمق تاریخ ... و شیعیان در این میان ، باید توبه ای کنند عمیق تر ؛ چرا که نقشه سعادت بشریّت در دست آن هاست . در یک سخن ، کلید قفل غیبت به دستان شیعه است .

در روایات مرتبط با « ظهور امام عصر » أرواحنا فداه آمده است :
«آن هنگامی که برای امام،( یارانی) به تعداد اهل بدر ( 313 تن) گرد هم آیند بر آن حضرت قیام و تغییر واجب می شود.» 1

آیا در حال حاضر ، در میان جمعیت بیش از شش میلیارد نفری کره زمین ، سی صد و سیزده واجد شرایط فوق یافت نمی شوند؟

به راستی، آیا در طول این هزار و یک صد شصت و هفت سالی که از شروع غیبت می گذرد ، نبایستی حداقل در یک مقطع از تاریخ شیعه ، گروهی از شیعیان به فکر چاره می افتادند و با عزم راسخ و ایجاد معیارهای مورد نظر این روایت در خود ، ظهور مبارک امام عصر (علیه السلام) را زمینه سازی می کردند تا این که عمر دوران غیبت به این درازا نمی کشید و دوازده قرن غربت آن امام عزیزتر از جان به پایان می رسید و روزگار مردم دنیا و به ویژه شیعیان این نبود که اکنون شاهد آنیم ؟؟

البتّه مخاطب این سوال، نسل کنونی جامعه ی شیعه نیز هست و شایسته است هر یک از ما به تفکر و تأمل راجع به این حقیقت تلخ پرداخته از خویشتن بپرسیم :

نقش من در طولانی شدن غیبت امام زمان (علیه السلام) یا به عکس ، در نزدیک شدن ظهور آن بزرگوار چیست ؟ مولای من چه انتظاری از من دارد ؟ چگونه می توانم امام زمان خویش را در این عصر و زمانه یاری کنم ؟

در شرمساری ما همین بس که امام زمانمان همواره به یاد ماست و ما از آن وجود مقدس غافل ایم . ما چشم به راه ظهور آن راهبر آسمانی ایم و آن بزرگوار نیز چشم انتظار بیداری ما از خواب غفلت .

آیا وقت آن نرسیده است که باور کنیم پیشوای نجات بخش ما زنده است ؟ آیا هنگام آن نیست که خود باور کنیم و این باور را به دیگران عرضه بداریم که چاره ای جز پناه بردن به آستان مبارک محبوب نداریم ؟؟

نکند ندای " هل من معین؟" امام زمان ارواحنافداه در کربلای غیبت او بی لبیک بماند! مبادا هلهله ی اهل کوفه صدای غربت حجة بن الحسن (علیه السلام) را به گوش ما نرساند! نکند قربة الی الله، بقیه الله را تنها رها کنیم...!

بیانیه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سخنان رئیس جمهور آمریکا


بیانیه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سخنان رئیس جمهور آمریکا


پرچم ایران

آمریکا در اجرای تعهدات خود طبق برجام از ابتدا کوتاهی و تعلل داشته و در موارد متعدد، به ویژه در دولت کنونی، از روح و متن برجام تخطی کرده است.به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سخنان رئیس جمهور آمریکا و اعلام سیاست های جدید در قبال جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

  ادامه مطلب ...

واکنش وزیر دفاع به ‌تهدیدات اخیر مقامات آمریکا: سپاه قدرتمندترین نهاد ضد‌تروریستی است

اکنش وزیر دفاع به ‌تهدیدات اخیر مقامات آمریکا: سپاه قدرتمندترین نهاد ضد‌تروریستی است/ با قاطعیت اقدامات دشمنان را سرکوب می‌کنیم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سپاه قدرتمندترین نهاد ضد‌تروریستی و در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار داد.

واکنش وزیر دفاع به ‌تهدیدات اخیر مقامات آمریکا: سپاه قدرتمندترین نهاد ضد‌تروریستی است/ با قاطعیت اقدامات دشمنان را سرکوب می‌کنیم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سپاه قدرتمندترین نهاد ضد‌تروریستی و در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار داد.

به نقل از  روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی در واکنش به مواضع و تهدیدات اخیر دولت و مقامات آمریکا، اظهار داشت: سپاه، ارتش و سایر قوای کشور، متحد و یکپارچه در مقابل سیاست‌ها و اقدامات خصمانه و تنش‌آفرین دولت آمریکا ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد با توسعه جنگ نیابتی و تروریسم امنیت منطقه را به خطر بیندازند.

وی هرگونه تعرض به ارکان نظام نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تعرض به کلّیت نظام تلقی کرد و افزود: مجموعه کشور اعم از ملت، قوای سه‌گانه و نیروهای مسلح با قاطعیت آن را خنثی و سرکوب خواهند کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان مقتدرترین و محبوب‌ترین نیروی ضد‌تروریست منطقه یاد کرد و گفت: این نهاد انقلابی متعلق به همه ملت‌‌های منطقه است و برای صیانت از امنیت و آرامش منطقه مجاهدت‌های بی‌نظیر و فداکاری‌های درخشانی را به منصه ظهور رسانده است.

امیر حاتمی تروریست‌خواندن و تحریم سپاه را یک نوع اقدام تروریستی ذکر کرد و ادامه داد: هر توطئه و اقدام تضعیف‌کننده این نهاد ضدتروریستی کمک به گسترش تروریست و ناامنی در منطقه و جهان است.

وی خاطرنشان کرد: به‌وضوح روشن است که پشت صحنه این‌گونه اقدامات خصمانه لابی صهیونیست در آمریکاست و البته آتش‌افروزی جدیدی است که دودش به چشمان مردم و ارتش آمریکا خواهد رفت.

وزیر دفاع با بیان اینکه راهی که ترامپ انتخاب کرده جهان را به‌سوی جنگ و خونریزی سوق می‌دهد و زیبنده کشوری که خود را منادی صلح و مدافع حقوق بشر می‌داند، نیست، تصریح کرد: مردم، نخبگان و عقلای آمریکا و جهان چنین سیاست‌ها و اقدامات خشن و خطرناکی را بر‌نمی‌تابند.

امیر حاتمی در پایان گفت: ترامپ تصمیمی را اتخاذ نکند که برکناری او از قدرت مطالبه‌ای جهانی و اقدامی ضروری برای پایان جنگ، خشونت و ناامنی قلمداد شود.‌

ارتش در اطلاعیه ای مواضع ترامپ علیه سپاه پاسداران را محکوم کرد

رتش در اطلاعیه ای مواضع ترامپ علیه سپاه پاسداران را محکوم کرد

ارتش در اطلاعیه ای مواضع ترامپ علیه سپاه پاسداران را محکوم کرد

در پی اظهارات سخیف و نسنجیده ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور این بیانیه توهین به سپاه پاسداران را توهین به کلیت نظام دانست و بر اتحاد و یکپارچگی نیروهای مسلح بویژه ارتش و سپاه به عنوان ید واحده تاکید کرد.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه افزود: اگر اقدامات نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران نبود، دامنه تروریسم تا امروز بسیاری از کشورهای منطقه را در برمی گرفت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ارتش و سپاه همواره در بحران های مختلف دوشادوش هم در حفظ هویت و اقتدار نظام جان فشانی کرده اند و همدل و متحد، مدافع آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان بیانیه خود بر حمایت قاطع از سپاه پاسداران به عنوان رکن مقتدر دفاعی کشور و پیشگام در مبارزه با تروریسم، تاکید کرده و اطمینان می دهد در سایه اتحاد نیروهای مسلح و رهبری هوشمندانه امام خامنه ای (مدظله العالی) همه توطئه ها خنثی و بی اثر خواهد بود.