منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

تنش میان آنکارا و قاهره بالا گرفت

وزارت خارجه ترکیه در پی حمله پلیس مصر به دفتر خبرگزاری آناتولی ترکیه در قاهره و بازداشت تعدادی از کارکنان آن کاردار مصر در آنکارا را احضار کرد.تنش میان آنکارا و قاهره بالا گرفت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه ترکیه طی بیانیه‌ای یورش پلیس مصر به دفتر خبرگزاری آناتولی در قاهره و بازداشت تعدادی از کارکنان آن را اقدامی متجاوزانه و سرکوبگرانه علیه رسانه‌های ترکیه خواند  و آن را به‌ شدت محکوم کرد.

 

ادامه مطلب ...

پلوسی رسماً بندهای استیضاح ترامپ را تحویل سنا داد

پلوسی رسماً بندهای استیضاح ترامپ را تحویل سنا داد

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از امضای بندهای استیضاح رئیس‌جمهور این کشور آن را به مجلس سنا تحویل داد.

پلوسی رسماً بندهای استیضاح ترامپ را تحویل سنا داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بامداد پنجشنبه (به وقت تهران) قطعنامه حاوی بندهای استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور را امضا و آن را تحویل مجلس سنا کرد.

 

ادامه مطلب ...

هویت همه قربانیان حادثه سقوط هواپیما شناسایی شد

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: هویت همه قربانیان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی شناسایی شد.هویت همه قربانیان حادثه سقوط هواپیما شناسایی شد

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت و گو با خبرنگار قضایی فارس گفت:  پروسه تشخیص هویت جان باختگان و قربانیان سانحه هواپیمایی با سرعت ادامه یافت.

وی افزود: ساعتی قبل کار شناسایی ۱۷۶ قربانی این حادثه به پایان رسید و به این ترتیب هویت همه جانباختگان شناسایی شده و پیکر آنها آماده تحویل به خانواده‌ها است.

 شهریاری گفت: این در حالی است که یکی از بانوان حاضر در این پرواز باردار بوده که جنین شش ماهه‌ای از شکم این فرد کشف شده است.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تصریح کرد: همچنین تا آخرین ساعات اداری امروز پیکر بیش از ۹۰ نفر از قربانیان به خانواده آنها تحویل داده شده است.

لِک بالدوین: ترامپ آمریکا را به فروپاشی اخلاقی نزدیک کرده است

«اَلِک بالدوین» هنرپیشه منتقد ترامپ که نمایشش در برنامه «برنامه زنده شنبه شب»(Saturday Night Live) جایزه «امی» را برایش به ارمغان آورده، این هفته به طرفداران رئیس‌جمهور آمریکا تاخت.اَلِک بالدوین: ترامپ آمریکا را به فروپاشی اخلاقی نزدیک کرده است

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از وب‌سایت دِ هیل، «اَلِک بالدوین» هنرپیشه و مجری معروف سینما و تلویزیون آمریکا گفت دونالد  ترامپ آمریکا را به فروپاشی اخلاقی نزدیک کرده است.

«اَلِک بالدوین» هنرپیشه منتقد ترامپ که نمایشش در برنامه معروف «برنامه زنده شنبه شب»(Saturday Night Live) جایزه «امی» را برایش به ارمغان آورده، این هفته به طرفداران رئیس‌جمهور آمریکا تاخت.

در یک سری توییت‌های منتشر شده از حساب توییتری بنیاد «هیلاریا» و «الک بالدوین»، این کمدین معروف به دلیل آنچه که او آن را بی‌احترامی به «آرمان‌های آمریکایی»، سخنان بسیار تندی به رأی دهندگان و طرفداران ترامپ ابراز داشت.

بالدوین در این مورد نوشت: دموکراسی آمریکایی همیشه در جدال بین حمایت غلط از آزادی‌های خاص و اقتصاد دوازده سیلندر مسموم بوده است. هتک حرمت آن آرمان‌ها و فروپاشی اخلاقی آمریکا که نزدیک است همه از جانب طرفداران ترامپ نشات می‌گیرد.

این بازیگر نقش «ترامپ» را به عنوان رهبر فاسد و بی‌عرضه در برنامه تلویزیونی معروف «برنامه زنده شنبه شب» بازی می‌کند و تا کنون از سوی چندین مقام رسمی کاخ سفید با انتقاد مواجه شده است.

از «رابرت دنیرو» گرفته تا «جیم کری» و «مریل استریپ» و «الک بالدوین» و صدها هالیوودی دیگر تا به حال علیه ترامپ تاخته‌اند.دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا تا کنون رتبه منفورترین رئیس‌جمهور را در بین روسای جمهور تمام دوران این کشور دارا بوده و تقریبا روزی نیست که هنرمندان هالیوودی از طریق رسانه‌ها گرفته تا شبکه‌های اجتماعی به نوعی اعتراض و انتقاد خود را به ترامپ نشان ندهند.

ضمن اینکه با نزدیک‌تر شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که میزان نارضایتی از ترامپ بیشتر شده و بسیاری که در اوایل روی کار آمدن وی از طرفدارانش بودند از او اعلام برائت کردند و بخصوص مساله استیضاح او نیز مزید بر علت شد و بر این نارضایتی گسترده و کم‌رنگ شدن امید طرفدارانش برای پیروزی مجدد وی در انتخابات دامن زد. 

نیروی هوایی ارتش آماده مقابله با جنگ الکترونیک است


نیروی هوایی ارتش آماده مقابله با جنگ الکترونیک است امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان با بیان اینکه ما باید همواره در برابر دشمنان آماده باشیم، گفت: با توجه به حوزه تهدیدات فرامنطقه‌ای، نیروی هوایی نیز باید همچون سایر نیرو‌ها در ارتش و نیرو‌های مسلح همواره آماده باشد تا در زمان مواجهه با دشمن، بتوانیم پاسخگوی هر سطحی از تهدیدات باشیم.

او تجهیزات جنگال (جنگ الکترونیک) را از مهمترین سامانه‌های اثرگذار در توان رزم برشمرد و افزود: نیروی هوایی در این حوزه به دستاورد‌های مهمی دست یافته است و مردم مطمئن باشند که در این رابطه توان بازدارندگی قابل توجهی در سطح نیرو وجود دارد که می‌تواند پاسخگوی پیشرفته‌ترین سلاح‌های دشمنان باشد.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا همچنین در خصوص الزامات آموزشی در نیروی هوایی اظهار کرد: با توجه به پیشرفت‌های صورت‌گرفته در حوزه فناوری و تجهیزات و همچنین گستردگی حوزه تهدیدات، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است و در این رابطه از دروس و اساتید به‌روز و توانمند استفاده می‌کنیم.





امدادرسانی به هموطنان سیل زده در شهرستان کنارک


امدادرسانی به هموطنان سیل زده در شهرستان کنارک کمک‌های مردمی کارکنان گروه پدافند هوایی کنارک شامل بسته‌های غذایی، آب آشامیدنی و غذای گرم با هماهنگی ستاد بحران شهرستان کنارک و نیکشهر دربین مردم سیل زده توزیع شد.

سرهنگ سعید غفوریان فرمانده گروه پدافند هوایی کنارک ضمن اعلام این خبر افزود: گروه پدافند هوایی چابهار با به کارگیری تجهیزات خودرویی سنگین این یگان همچنان در حال امداد رسانی به سیل زدگان و هموطنان آسیب دیده است.

او ادامه داد: برابر فرمان فرماندهی معظم کل قوا و دستور فرمانده کل آجا ما تا رفع کامل بحران و تا اخرین لحظه در کنار مردم شریف شهرکنارک هستیم و تا جایی که بتوانیم به امدادرسانی ادامه خواهیم داد.








چشمان آمریکا در عین الاسد کور شد

 پایگاه اینترنتی تایمز اسرائیل در مطلبی نوشت: لحظاتی پس از شروع حمله انتقام جویانه موشک‌های ایرانی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق، سربازان آمریکایی در وسط بیابان ارتباط خود را با پهپاد‌ها که همان چشمان قدرتمند و گران‌قیمت ارتش آمریکا در آسمان هستند، از دست دادند.

در این مطلب آمده است: حین حمله موشکی ایران در ساعت ۱:۳۵ بامداد (به وقت محلی) ۸ ژانویه، ارتش آمریکا به منظور نظارت بر پایگاه‌هایی که نیرو‌های ائتلاف مستقر شده بودند، هفت دستگاه هواپیمای بدون سرنشین [پهپاد] را در آسمان عراق به پرواز درآورد.

راز‌های پشت پرده سقوط هواپیمای اوکراینی و فیلم مشکوک نیویورک‌تایمز

گزارش تحلیلی اسپوتنیک درباره فیلم نیوریورک تایمز و علت سقوط هواپیمای اوکراینی، خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی به بررسی فیلم ۱۹ ثانیه‌ای که پس از سقوط هواپیمای اوکراینی از سوی نیویورک تایمز منتشر شد، پرداخت.

در گزارش خبرگزاری اسپوتنیک آمده است: فیلم ۱۹ ثانیه‌ای که هفته پیش از سوی نیویورک تایمز منتشر شد و در آن لحظه اصابت یک موشک ایرانی به یک هواپیمای مسافربری را نشان می‌دهد، شک و شبهه‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته است. این پرسش‌ها در خصوص برنامه‌ریزی شده بودن زمان و شرایط دقیق ضبط لحظاتی است که هواپیما مورد اصابت قرار می‌گیرد.

این روزنامه در تاریخ ۹ ژانویه (پنجشنبه هفته پیش) و یک روز پس از آنکه هواپیمای مسافربری اوکراین نزدیک تهران ساقط شده بود، این داستان را برجسته کرد و نوشت: ویدئویی که نشان می‌دهد هواپیمای اوکراینی بر فراز ایران مورد اصابت قرار گرفته است.


  ادامه مطلب ...

منتشرکننده تصاویر اصابت موشک به هواپیمای مسافربری شناسایی شد

  قرارگاه ثارالله تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع مردم عزیز ایران می‌رساند در پی انتشار تصاویر اصابت موشک به هواپیمای مسافربری تهران-کیف در فضای مجازی، قرارگاه ثارالله تهران منتشرکننده تصاویر اصابت موشک به هواپیمای مسافربری شناسایی شدجهت بررسی و مشخص شدن علل و عوامل دخیل در حادثه، مذکور اقدام به شناسایی و در اختیار گرفتن فرد منتشر کننده فیلم مذکور نموده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: نتایج بررسی‌های صورت گرفته متعاقباً در اختیار ملت شریف ایران قرار می‌گیرد.





تحت فشاری در روند بررسی صلاحیت‌ها قرار نمی‌گیریم/ سفیر انگلیس عنصر نامطلوب است

تحت فشاری در روند بررسی صلاحیت‌ها قرار نمی‌گیریم/ سفیر انگلیس عنصر نامطلوب است

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه با گوشی شنوا شکایات و اعتراضات را رسیدگی کرده و تحت فشار فرد یا جریانی در روند بررسی صلاحیت‌ها قرار نمی‌گیریم گفت: نتایج اعلام شده درباره صلاحیت داوطلبان نهایی نیست و امکان بازبینی و بازنگری وجود دارد.

تحت فشاری در روند بررسی صلاحیت‌ها قرار نمی‌گیریم/ سفیر انگلیس عنصر نامطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۸) در جلسه این شورا ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری (س) گفت: بالاخره مرحله اول بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسید؛ در این مرحله هیات‌های نظارت استانی و مرکزی زحمات زیادی کشیدند و در فرصتی اندک و با دقتی زیاد کار اعلام نتایج بررسی‌ها را به پایان بردند.

 

ادامه مطلب ...

ذکری که آیت‌الله بهجت برای نجات از شر، توصیه کرد

ذکری که آیت‌الله بهجت برای نجات از شر، توصیه کرد+فیلم

مرحوم آیت‌الله بهجت برای نجات از اشرار و فتنه در آخر‌الزمان ذکری را توصیه کردند.

ذکری که آیت‌الله بهجت برای نجات از شر، توصیه کرد+فیلم

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس مرحوم آیت‌الله بهجت درباره نجات از اشرار آخر‌الزمان و فتنه‌ها ذکری توصیه کرده‌اند.

وی می‌فرمایند: هنگامی که شر و فتنه شما را فرا گرفت بگویید: «یا اَللَّهُ یا رَحْمنُ یا رَحِیمُ یا مُقَلِّبَ القُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلی دِینِکَ»

رهبر انقلاب: کاری کنید روحیه جهاد و مقاومت راه قطعی نسل‌های پی در پی شود

رهبر انقلاب: کاری کنید روحیه جهاد و مقاومت راه قطعی نسل‌های پی در پی شود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: باید روحیه جهاد و مقاومت به‌گونه‌ای نهادینه شود که راه قطعی نسلهای پی در پی قرار گیرد.

رهبر انقلاب: کاری کنید روحیه جهاد و مقاومت راه قطعی نسل‌های پی در پی شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره دو هزار شهید استان بوشهر که در تاریخ ۲۳ دی ۹۸ برگزار شده بود، صبح امروز (چهارشنبه) در محل این همایش منتشر شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار، استان بوشهر را منطقه‌ای حساس و سرشار از افتخارات نظامی خواندند و افزودند: بوشهر تا سالهای طولانی از حضور استعمارگران در این منطقه، در معرض تهدید دشمنان ایران بود اما با هدایت عالمان دینی و فداکاری شهیدان عالی‌مقامی همچون رئیسعلی دلواری با قدرت در مقابل این تهاجم‌ها ایستاد.

 

ادامه مطلب ...

یکتا: دشمن حاج قاسم را یک‌جور زد و تلاش می‌کند حاجی‌زاده را جور دیگر بزند

یکتا: دشمن حاج قاسم را یک‌جور زد و تلاش می‌کند حاجی‌زاده را جور دیگر بزند

مسئول قرارگاه امام رضایی‌ها گفت: در جنگی هستیم که در آن دشمن حاج قاسم را یک‌جور زد و تلاش می‌کند حاجی‌زاده را جور دیگر بزند، نباید اجازه دهیم حاجی زاده از دست برود زیرا نیرویی چون اون کم است.

یکتا: دشمن حاج قاسم را یک‌جور زد و تلاش می‌کند حاجی‌زاده را جور دیگر بزند

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم گرامیداشت جانباختگان سانحه هوایی از سوی هیأت میثاق با شهدا با سخنرانی حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حسین یکتا و مدیحه‌سرایی میثم مطیعی و سیدمجید بنی‌فاطمه شب گذشته سه‌شنبه ۲۴ دی‌ماه در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

 

ادامه مطلب ...

ردپای مرموز عملیات سایبری تروریستی آمریکا در اشتباه پدافندی

 حادثه غم انگیز و تاسف بار سقوط یک هواپیمای اوکراینی در سحرگاه روز چهارشنبه هفته گذشته را شاید بتوان یکی از تلخ‌ترین حوادث سال‌های اخیر کشورمان دانست که دل‌های مردم را غصه‌دار کرد و جمعی از هموطنان را به کام مرگ کشاند.ردپای مرموز جنگ الکترونیک آمریکا در اشتباه بزرگ پدافندی را رها نکنید/ شناسایی در کوران Suter یا شلیک در Fog of War + تصاویر

بعد از بروز این حادثه تاسف بار، نیرو‌های مسلح و دیگر بخش‌های مسئول در کشورمان وارد بحث تحقیق و تفحص پیرامون این موضوع شده و در نهایت در صبح روز شنبه، ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی در خصوص این حادثه داد و در کمال تاسف مشخص شد که شلیک غیرعمد از سامانه پدافند هوایی تور ام ۱ سپاه موجب سقوط این هواپیما شده است.


  ادامه مطلب ...

نگین انگشتریِ نیروی دریایی ارتشِ ایران در اقیانو‌س‌ها

روز نیروی دریایی امسال بسیار متفاوت‌تر از سال‌های قبل بود، چرا که ماکت ناوشکن فوق پیشرفته تریماران در قالب پروژه نگین رونمایی و قرار شد به زودی وارد سازمان رزم نیروی دریایی ارتش شود.

دست برتر ایران با تولید شناور تریماران/ توانایی که در کمتر از یک دهه محقق شد + تصاویر


  ادامه مطلب ...

خلبان داعشی! اوکراینی.

به گزارش خبرنگار ماهین نیوز، اشتباهی در کار نبوده است، زیرا خلبان داعشی در صدد بوده، که با عملیات انتحاری فرودگاه و یا یکی از پادگانهای پرندک را، مورد حمله قرار دهد. اما به محض تغییر مسیر، مروری بر همه هواپیماهای مسافربری که با اصابت موشک سقوط کردند + فیلمپدافند ایران متوجه می شود. او با اخلال در سیستم های ارتباطی، به سوی هدف میرود، که ناچار مورد اصابت قرار گرفت. یک خبرنگار خارجی که در محل حضور داشت، قرار بود از عملیات فیلم برداری، و آن را به جهان مخابره نماید. وی به امید انفجار پادگان پرندک بود، که در کمال ناباوری با آتش گرفتن موتور هواپیما مواجه شد. وبعد بعنوان اینکه ایران، هواپیمای مسافربری را ساقط کرده مخابره کرد. البته خبرنگار ماهین نیوز، بارها آن را اعلام کرد ولی کسی دریافت نمی کرد. اغلب به دنبال خط تبلیغی ترامپ بودند، تا به این بهانه عملیات بزرگ عین الاسد را فراموش سازند. 

  ادامه مطلب ...

انتشار جزئیاتی درباره ترور سردار سلیمانی


انتشار جزئیاتی درباره ترور سردار سلیمانیان بی سی نیوز در گزارشی به بررسی جزئیات بیشتر درباره چگونگی  ترور سردار قاسم سلیمانی،  فرمانده سابق سپاه قدس ایران پرداخت.

پایگاه اینترنتی ان بی سی نیوز گزارش داد آمریکایی‌ها منتظر او بودند. عناصر سازمان اطلاعات جاسوسی آمریکا (سیا) با استفاده از اطلاعات مخبر‌هایی در فرودگاه دمشق، دقیقا می‌دانستند چه زمانی هواپیمای حامل سردار سلیمانی به سمت بغداد پرواز می‌کند. اطلاعات دریافتی از اسرائیل نیز، به تایید این جزئیات کمک کرد.

بیشتربخوانید:انتشار جزئیاتی درباره ترور سردار سلیمانی


  ادامه مطلب ...

دستور رهبر انقلاب بعد از اطلاع از خطای انسانی؛ صادقانه و صریح با مردم مطرح کنید

دستور رهبر انقلاب بعد از اطلاع از خطای انسانی/صادقانه و صریح با مردم مطرح کنیدپس از سقوط هواپیمای مسافربری بلافاصله تحقیقات در مورد چگونگی این رویداد در دستور کار مسئولان مربوط قرار گرفت. صبح جمعه در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت پس از این اتفاق، با محرز شدن خطای انسانی برای فرماندهان ارشد نظامی کشور، رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در جریان موضوع قرار می‌گیرند.

رهبر معظم انقلاب به محض اطلاع از خطای فاجعه‌بار صورت گرفته در سامانه پدافند کشور، روز گذشته (ظهرجمعه) دستور تشکیل فوری جلسه شورای عالی امنیت ملی و بررسی موضوع را صادر کرده‌ و تاکید می‌کنند به محض اتمام بررسی در جلسه شورای عالی امنیت، اصل حادثه و نتایج بررسی‌ها، صریح و صادقانه از سوی نهادهای ذیربط به اطلاع مردم رسانده شود.

در پی دستور رهبر انقلاب جلسه شورای عالی امنیت ملی شب گذشته (جمعه ۲۰ دی ماه) با حضور اعضا تشکیل شده و بیانیه صبح امروز ستاد کل نیروهای مسلح و پیام رئیس جمهور خطاب به ملت ایران بخشی از نتایج این جلسه بوده است.

انتهای پیام/

دستور رهبر انقلاب بعد از اطلاع از خطای انسانی؛

علت سقوط هواپیمای اوکراینی خطای انسانی بود






علت سقوط هواپیمای اوکراینی خطای انسانی بود


علت سقوط هواپیمای اوکراینی خطای انسانی بودستاد کل نیرو‌های مسلح در پی سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اوکراین امروز شنبه  اطلاعیه‌ای صادر کرد.

ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی

درپی وقوع حادثه دلخراش سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی کشور اوکراین در اولین ساعات صبح چهارشنبه۹۸/۱۰/۱۸ و در بحبوحه تهاجم موشکی به پایگاه آمریکای جنایتکار و احتمال تاثیر اقدامات نظامی در این حادثه، ستاد کل نیرو‌های مسلح بلافاصله به منظور بررسی این احتمال اقدام به تشکیل هیئت بازرسی متشکل از کارشناسان فنی و عملیاتی، مستقل از سازمان هواپیمایی کشوری نمود که نتایج بررسی شبانه‌روزی و دقیق این هیئت به استحضار ملت شریف ایران می‌رسد:

بیشتر بخوانید:علت سقوط هواپیمای اوکراینی خطای انسانی بود

 

ادامه مطلب ...

علت سقوط هواپیمای اوکراینی خطای انسانی بود


علت سقوط هواپیمای اوکراینی خطای انسانی بودستاد کل نیرو‌های مسلح در پی سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اوکراین امروز شنبه  اطلاعیه‌ای صادر کرد.

ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی

درپی وقوع حادثه دلخراش سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی کشور اوکراین در اولین ساعات صبح چهارشنبه۹۸/۱۰/۱۸ و در بحبوحه تهاجم موشکی به پایگاه آمریکای جنایتکار و احتمال تاثیر اقدامات نظامی در این حادثه، ستاد کل نیرو‌های مسلح بلافاصله به منظور بررسی این احتمال اقدام به تشکیل هیئت بازرسی متشکل از کارشناسان فنی و عملیاتی، مستقل از سازمان هواپیمایی کشوری نمود که نتایج بررسی شبانه‌روزی و دقیق این هیئت به استحضار ملت شریف ایران می‌رسد:

بیشتر بخوانید:علت سقوط هواپیمای اوکراینی خطای انسانی بود

 

ادامه مطلب ...