منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

عربستان به دنبال ایجاد واگرایی در عراق است

مقامات سعودی برای وسوسه کردن یا تحت تاثیر قرار دادن محیط داخلی عراق با دست خالی وارد نخواهند شد. آنها یک شیوه شناخته شده از قبل دارند که از طریق تطمیع و توزیع مثلا مبالغ زیاد پول تحت عنوان کمک برای بازسازی مناطق آزاد شده (و یا اتفاق اخیر مبنی بر حذف نام عراق از فهرست ممنوعیّت های ترامپ) تلاش می کنند که زمینه حضور خودشان را موجه و قابل دفاع جلوه دهند.
پایگاه بصیرت / گروه بین الملل
عربستان به دنبال ایجاد واگرایی در عراق استچند روز قبل عادل الجبیر در سفری بی سابقه وارد بغداد شد و سفر وی بازتاب زیادی را برانگیخت، چرا که سفر وزیر خارجه عربستان بعد از سالیان طولانی به عراق آن هم در شرایطی که عراق گام های نهایی به سمت پاکسازی داعش را برمی دارد، دارای پیام های مهمی است.
هادی محمدی، کارشناس مسائل منطقه در گفتگو با خبرنگار گروه بین الملل بصیرت، چرایی و اهداف این سفر را تشریح کرده است که در ذیل می آید:

بصیرت: اهداف سفر عادل الجبیر در این مقطع زمانی به عراق را چگونه ارزیابی می کنید؟
سفر عادل الجبیر به عراق بعد از سال های طولانی که هیچ مقام عالی رتبه سعودی به عراق وارد نشده بود، انجام گرفت. این سفر بعد از اخراج ثامرالسبحان که یک ژنرال آموزش دیده انگلیسی بود و به عنوان سفیر سعودی در عراق دست به رفتارهای مداخله آمیز در مورد گروه حشدالشعبی می زد و همچنین اظهارات تحریک آمیز طایفه ای را انجام می داد صورت گرفت.

  ادامه مطلب ...

حضور فرزندان در فضای مجازی را چگونه مدیریت کنیم؟

حضور فرزندان در فضای مجازی را چگونه مدیریت کنیم؟

حضور فرزندان در فضای مجازی را چگونه مدیریت کنیم؟

ظهور رسانه های تصویری باعث زوال و انقراض پر شتاب دوران کودکی است. زوالی که به موجب گسترش افسارگسیخته وسایل ارتباط جمعی و متأسفانه تکرار تجربه نافرجام غرب، یعنی عدم کنترل و نظارت بر دنیای کودکان در مقابل دنیای ناشناس تکنولوژی، سبب آسیب های گسترده ای شده است.

  ادامه مطلب ...

دزدان با چراغ، قانون هم می دانند!!!

دزدان با چراغ، قانون هم می دانند!!!

به نام خدا وبرای خدا

تعدادی از نمایندگان مجلس که صلاحیت نمایندگی ملت ایران را ندارند و از طریق لیست امید و با پولهای حرام به مجلس شورایت اسلامی نفوذ کرده و بخوبی می دانند، که بعد از 4 سال برای همیشه از قطار نمایندگی و مسئولیتهای مهم کشور کنار گذاشته می شوند، در یک اقدام هماهنگ با دولت لیبرال، قانونی را تصویب کرده، که هم خود بهره مند شوند و هم  فشار حقوقهای نجومی را از دوش دولت جناب روحانی برداشته و دزدان با چراغ را تبرئه نمایند، لذا حقوق مدیران دولتی را از مبلغ 9 میلیون تومان به مبلغ 24 ملیون تومان در ماه افزایش دادند.

این اقدام نابخردانه از سوی نمایندگان لیست امید، در زمانی اتفاق افتاد، که رکود اقتصادی عمدی از سوی دولت اعتدال، گریبان کشور را گرفته و بیکاری، بیش از 6 میلیون جوان را آزرده خاطر نموده و تحریمها همچنان به قوت خود باقی و مشکالات اقتصادی، معیشت بخش بزرگی از جامعه را مختل کرده و ائتلافهای منطقه ای و جهانی بر علیه ایران اسلامی شکل گرفته است، اما دولت اشرافی اعتدال و نمایندگان فاقد صلاحیت، تلاش خود را برای بهره مندی بیشتر از بیت المال بنا نهاده و به فکر اقتدار کشور و اقشار مختلف مردم نیسند.

داستان ذیل، وصف حال حقوقهای نجومی و افزایش حقوقهای مدیران دولت اعتدال، توسط مجلس دهم است، که به آن اشاره می نمایم، گویند: ناصرالدین شاه شیری داشت که هر هفته یک گوسفند جیره داشت. یک روز به شاه خبر دادند که چه نشسته‌ای، نگهبان شیر، یک ران گوسفند را می‌دزدد! لذا شاه دستور داد نگهبانی مواظب نگهبان اولی باشد. مدتی گذشت هر دو نگهبان با هم ساخت و پاخت کردند و علاوه بر اینکه هر دو ران گوسفند را می‌دزدیدند، دل و جگرش را هم می‌خوردند.

موضوع دزدی دو نگهبان را به شاه خبردادند و شاه برای جلوگیری از دزدی، یکی از درباری‌ها را فرستاد که مواظب آن دو نگهبان باشد. پس مدتی معلوم شد چون این یکی درباری است دو برابر آنها می‌دزدد!!!

به شاه خبر دادند: "جناب شاه، شیر از گرسنگی دارد می‌میرد." جستجو کردند و دیدند که این سه با هم کنار آمده اند و همه گوسفند را می‌برند و نصیب شیر بیچاره فقط دنبه گوسفند می‌شود، لذا شاه به ناچار هر سه را کنار گذاشت و گفت: اشتباه کردم، یک نگهبان دزد بهتر از سه نگهبان دزد بود.

gوالسلام

درگذشت سید جمال الدین اسدآبادی

110سال پیش درچنین روزی در سال1275 ه.ش ، « سید جمال الدین اسدآبادی »حکیم، فیلسوف و آزادیخواه جهان اسلام درگذشت. 


  ادامه مطلب ...

کاریکاتور/ عقب نشینی نجومی!!!

با شدت گرفتن اعتراضات رسانه‌ها و افکار عمومی نسبت به تصویب حقوق ۲۴ میلیونی مدیران، مجلس مصوبه خود را پس گرفت.

کاریکاتور/ عقب نشینی نجومی!!!

بالگرد ملی صبا ۲۴۸ رونمایی شد+ تصاویر

در سیصد و پنجاه و سومین روز از سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بالگرد ملی صبا 248 که به دست متخصصان افتخار آفرین شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگرد ایران وابسته به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است رونمایی شد.
 
  بالگرد ملی صبا 248 رونمایی شد+ تصاویر
 

مردم برای سهام عدالت با کد ملی به سامانه سازمان خصوصی سازی وارد شوند

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مردم با کد ملی خود می توانند به سامانه رسمی سازمان خصوصی سازی برای سهام عدالت به مرور ورود پیدا کنند.

 

صدور صورتحساب برای دارندگان سهام عدالت از فردا آغاز خواهد شد.

توزیع سود بین مشمولین از تیرماه تا اسفند ماه سال ۹۶ خواهد بود

موشک‌های حماس می‌تواند هر نقطه از سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دهد

موشک‌های حماس می‌تواند همه سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دهد"خالد قدومی" نماینده حماس در ایران  ؛ درباره نبرد احتمالی آینده رژیم اشغالگر قدس و حماس عنوان داشت: درباره نبرد احتمالی آینده باید بگویم که مقاومت اسلامی در فلسطین همواره آماده رویارویی با رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم برای بازپس‌گیری حقوق خود و مقابله با جنایت‌های دشمن صهیونیستی پیکار کنیم.
نماینده حماس در ایران تصریح کرد: در صورتی که هرگونه حماقتی مانند اقدامات صهیونیست‌ها در سال‌های گذشته رخ دهد برادران ما در غزه آماده‌ هستند تا پاسخ حملات صهیونیست‌ها را بدهند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: موشک‌های حماس در جنگ‌های اخیر توانسته تمامی نقاط سرزمین‌های اشغالی و مساحت جغرافیایی این رژیم را مورد اصابت قرار دهد.

گاو هم اگر باشی!!!


 گاو هم اگر باشی!!!  

دوستی می‌گفت: اینقدر نا امید نباش...

حتی اگه گاو هم باشی، در صورتی که در جای مناسب قرار بگیری،

کسانی پیدا می‌شوند که تو را بپرستند!!

گفتم دستت درد نکنه! کلا  امیدوارم کردی!  

........................................ 

مهاجرت به هندوستان چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ههههههههههه

سکوی سرخ ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت می‌گوییم


 

 چاه داند که به من عمر چه سان می‌گذرد 

قصه کوتاه کنم ور نه سخن بسیار است

و اما فاطمه . . .

و باری دیگر گاه آن آمد تا در عزای دختر پاک نبی به سوگ بنشینیم و این سوگواری عجب اندوه بار و ملال آور است.

به راستی فاطمه که بود که پس از قرن ها این گونه شیعیانش در عزایش به ماتم نشسته اند. فاطمه کدامین اسطوره بود که اساطیر تاریخ از او به تحیر اوفتادند.

آری فاطمه آن صبور زنی بود که در ثبت حماسه جاودان امامت واژه ایثار را عاشقانه به تسخیر درآورد و امروز چه دل ها که  نه تنها در ماتم پهلوی شکسته اش بلکه در سوگ مظلومیتش، خونین است.

سکوی سرخ ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) را به محضر امام عصر ( عج ) و عموم مسلمانان جهان تسلیت می گوییم و از خداوند متعال ، توفیق پیمودن راه آن بزرگوار را مسئلت می نماییم .

 

ای کاش بر آنچه سوخت مسمار نبود

لعن الله قاتلیک یا فاطمة الزهراء
اللهم العن الجبت و الطاغوت

التماس دعا

 

«والفجر»؛ جدیدترین اژدر ارتش از زیردریایی غدیر شلیک شد

«والفجر»؛ جدیدترین اژدر ارتش از زیردریایی غدیر شلیک شد


خبرگزاری فارس: «والفجر»؛ جدیدترین اژدر ارتش از زیردریایی غدیر شلیک شد

والفجر جدیدترین اژدر نیروی دریایی ارتش برای اولین بار با موفقیت از زیردریایی غدیر شلیک شد.

 

ادامه مطلب ...

اسارت

  قسمت شاعر همیشه در اسارت بودن است
یا اسیر قافیه، یا وزن، یا  چشمان تو!


اعتراف جاسوس دستگیر شده آمریکایی به پروژه انحراف زنان وخانواده ها



 

کاریکاتور/ #شجره_ملعونه

کاریکاتور/ #شجره_ملعونه

عربستان,وعده,100 روزه,امید,اسرائیل,اعتدال,عدل,روحانی,رئیس جمهور,رکود,اقتصاد,اقتصادی,مریض,کاریکاتور,کاریکاتور سیاسی,عباس گودرزی,آوینی,

کاریکاتور آلودگی هوا

کاریکاتور آلودگی هوا
عربستان,وعده,100 روزه,امید,اسرائیل,اعتدال,عدل,روحانی,رئیس جمهور,رکود,اقتصاد,اقتصادی,مریض,کاریکاتور,کاریکاتور سیاسی,عباس گودرزی,آوینی,

فجر فاطمی در مقابل جریان نفاق

فجر فاطمی در مقابل جریان نفاق

به نام خدا و برای خدا

اگر بخواهیم از حضرت زهرا سلام الله علیه سخنی بگوئیم، باید از تفکر و گفتمانی سخن گفت، که در اوج عملیات روانی بهق روشنگری پرداخت تا با فجر آفرینی خود، مردم و اصحاب پدر بزرگوارش را که سوژه عملیات روانی جریان نفاق شده بودند، از انفعال و بی تفاوتی نجات دهد و لذا خطبه سیاسی-فرهنگی خواند، در کوچه جلو اوباش مدینه ایستاد و سیلی خورد، میدانداری کرده و در نهایت جانش را در دفاع از حریم ولایت و امامت تقدیم و شهادت را مظلومانه در آغوش کشید.

مردم مدینه بلافاصله بعد از رحلت پیامبر اسلام، با چشمانی باز و آگاهانه در تور عملیات روانی جریان سیفه بنی ساعده گرفتار شدند و کار برای مدافاعان حریم ولایت و امامت سخت شد، که حضرت زهرا پرچم روشنگری را برای خارج کردن مردم از تور عملیاتی جریان نفاق با خواندن خطبه در مسجد و حرکت به درب منازل مهاجر و انصار بالا نگه داشت، هر چند نتیجه ای حاصل نشد، ولی تاریخ شیعه همواره مدیون تفکر و فجر فاطمی سلام الله علیها است.

در روایات متعدد، تعداد کسانی را که به درب خانه زهرا آتش افکندند و درب خانه بر رویش شکستند و او را در بین در و دیوار قرار دادند، 5 یا 7 و یا 11 نفر بودند و مردم بسیاری هم با اقدامات هتاکانه جریان نفاق مخالف بودند، اما چون سوژه عملیات روانی جریان سقیفه قرار گرفته بودند، اقدامی در تقابل با آنها، ببخاطر ضد مردمی قلمداد شدن!، بعمل نیاوردند، و لذا اگر مردم مدینه دچار سکوت مرگبار نمی شدند، هیچگاه جنایتکاران سقیفه بنی ساعده، موفق به اجراء عملیات ننگین خود، بر علیه سیده زنان عالم نمی گردیدند.

این را هم باید دانست که حضرت زهرا در زمانی خطبه خواند و به دفاع از حریم ولایت و امامت پرداخت، که جامعه هیچ انتظاری از حضور یک زن در عرصه سیاسی و اجتماعی نداشت، اما حضرت زهرا با اقتدار مثال زدنی، در اوج سکوت مرگبار مردم سکولار شهر مدینه، قهرمانانه فجر فاطمی آفرید تا امروز برای پیروانش الگوئی باشد، که هر گاه مردم یک جامعه سوژه عملیات روانی قرار گیرند، دوستداران اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم، باید سکوت را شکسته و اجازه ندهند تا جریانات نامتجانس نفاق، گروه های بی دین، سکولارها و اشرافیت در قدرت، با یکدیگر در مقابل خط ولایت، وحدت نمایند و سقیفه بنی ساعده دیگری را بعد از برجام، بر پا کنند.

والسلام