منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

امیر سرتیپ حیدری: با همکاری و اتحاد همه‌جانبه، در راستای اهداف ارتش گام برمی‌داریم

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که در ارتش  از نظر زیربنای فکری، دارای یک تفکر واحد هستیم، گفت: در میان نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، تفاوتی وجود ندارد و همگی با همکاری و اتحاد همه‌جانبه، در راستای اجرای هرچه بهتر اهداف ارتش گام برمی‌داریم.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش  جمهوری اسلامی ایران در جمع دانشجویان دوره عالی مرکز آموزش پشتیبانی شهید امانی این نیرو، با اشاره به این که فرماندهان باید هم در نقش فرماندهی و هم در نقش یک پدر انجام وظیفه کنند گفت: نگاه یک فرمانده به یگان تحت امرش باید مثل نگاه او به خانه و خانواده خودش باشد.
وی با تأکید بر خوشایندسازی و بانشاط کردن محیط خدمتی برای کارکنان تصریح کرد: این مهم از دغدغه‌های فرماندهان نیروی زمینی ارتش است که موجب ایجاد جو خوش‌بینی و امید به آینده در یگان‌های ارتش می‌شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که در ارتش  از نظر زیربنای فکری، دارای یک تفکر واحد هستیم، خاطرنشان کرد: در میان نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، تفاوتی وجود ندارد و همگی با همکاری و اتحاد همه‌جانبه، در راستای اجرای هرچه بهتر اهداف ارتش گام برمی‌داریم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.