منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

۵۶ بیمارستان تخصصی نیروهای مسلح در کشور فعال است

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در نیروهای مسلح اعم از نیروهای سپاه، بسیج، انتظامی و ارتش، ۵۶ بیمارستان تخصصی و غیره وجود دارد،گفت: از این تعداد ۲۸ بیمارستان متعلق به ارتش است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ کیومرث حیدری ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح بخش‌های ICU و رادیولوژی بیمارستان ارتش زنجان که در محل تالار شقایق ارتش برگزار شد، گفت: در نیروهای مسلح اعم از نیروهای سپاه، بسیج، انتظامی و ارتش، ۵۶ بیمارستان تخصصی و غیره وجود دارد.
وی اظهار کرد: از این تعداد ۲۸ بیمارستان متعلق به نیروی زمینی ارتش است و در ۲۸ بیمارستان متعلق به نیروی زمینی ارتش در یک جهادی به نام جهاد لیبک، نهضت ویژه‌ای از ۲۸ طرح لبیک راه‌اندازی شده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: از ۲۸ طرح لبیک نیروی زمینی ارتش دو طرح لبیک به نام‌های دارالشفا حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) مربوط به سامانه بهداشت و درمان است.
حیدری تاکید کرد: طرح حضرت زینب (س) به سه مولفه بیمارستان‌ها ورود پیدا می‌کند که در مولفه اول، کهنه‌زدایی که در قاموس نوسازی از صفر ساخته می‌شود.
وی گفت: مولفه دوم طرح حضرت زینب (س) بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش در رابطه با فراهم کردن آخرین تجهیزات بیمارستانی که توان خرید آن وجود دارد بوده و مولفه سوم نیز در رابطه با نیروی انسانی است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ابراز داشت: اکنون در این طرح سه بیمارستان نیروی زمینی ارتش در ارومیه، کرمان و شیراز در حال ساخت بوده و بیمارستان شیراز زودتر از دو بیمارستان دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.
حیدری گفت: بخش اول بیمارستان کرمان به بهره‌برداری رسیده و مابقی بیمارستان‌ها با برنامه ریزی به بهره برداری می‌رسد.
وی به بیمارستان ۵۵۴ منطقه‌ای ارتش زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: مسئولان بیمارستان ۵۵۴ منطقه‌ای ارتش زنجان با دست خالی و اراده الهی نوسازی و تجهیز این بیمارستان را شروع کردند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در زمان بازدید بنده، این طرح ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت ولی با مدیریت خوب فرمانده ارتش و حمایت استاندار زنجان این طرح به بهره برداری رسید.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.