منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

آخرین جزئیات حمله به عزاداران در دزفول


فرماندار دزفول از کشته و مجروح شدن چهار نفر در حمله شب گذشته افراد ناشناس به یکی از تکایای خیابانی عزاداران حسینی در صفی آباد دزفول خبر داد.
به گزارش نامه نیوز، حبیب آصفی در گفت‌وگو با ایسنا، با تایید خبر حمله افراد ناشناس به هیات عزاداری حسینی اظهار کرد: جزییات حادثه رخ داده توسط مراجع امنیتی در حال پیگیری است و تا زمان مشخص شدن جزییات نمی‌توان اظهار نظری در خصوص اینکه این حادثه توسط چه افرادی رخ داده، کرد.

وی افزود: دو مجروح حادثه به بیمارستان‌های دزفول و اهواز منتقل شده‌اند.

آصفی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که در روزهای آینده مراسم عزاداری حسینی با حضور بیشتر مردم برپا خواهد شد تلاش می‌کنیم امنیت را برقرار کنیم.

همچنین قدرت الله دهقان، معاون امنیتی - انتظامی استانداری خوزستان نیز از پیگیری علت این حادثه خبرداد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ذاکر یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 02:09 http://ataher.blogsky.com

سلام . به درستی گروه را همراهی نکردی.اگه در نظر داری با ما همراه باشی، سعی کنید به صورت روزانه یا یک روز درمیان به روز رسانی کن. از وب پاتوق یاران الگو برداری کن. به و.ب ستارگان ایران کهن و جوان هم سر بزن از مطالب آنها هم استفاده کن. با سر زدن به وب دیگران، کامنت بذار تا آنها هم به شما سربزنند و بازدیدهایت بالاتر بره و مطالب وبتون توسط مخاطبین مطالعه بشه.

سلام اگه دقت داشته باشید و خوب به وب توجه کرده باشید بنده به صورت روزانه و یا یک روز در میان مطلب گذاشته و به وبلاگ پاتوق و ستارگان نیز سر کشی نموده ام و از آنها نیز مطلب گذاشته ام
با این حال بازم چشم تلاشم را می کنم باتشکر از شما دوست گرامی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.